مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

بوی ماه مهر و خرید لوازم التحریر

1394/6/30 23:33
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

آتلیه ی مامان

 

10شهریور ماه لوازم التحریر مهزیار خریدیم . امسال زیاد دفتر نخرید چون خیلی از دفتر های پارسال داشت. پسرم گفت کیف و کفش دارم و نمیخرم اما همین جور که رفتیم جلو یه کفش خرید و بعد گفت کوله ام هم قدیمی شده . شستم کوله اش و دیدم ظاهر سالمی داره ولی داخلش از بین رفته و وسط سال از بین میره این شد که برای خرید کوله رفتیم .

29 شهریور رفتیم و کیف و کفش خریدیم .قبل از رفتن بهش گفت با کفش بیا و جوراب بپوش گفت مامان قرار نیست کفش بخرم گفتم آره ولی با کفش بیا و صندل نپوش. (( از اونجایی که پسر من همیشه رنگ کیف و کفشش بهم میاد و ست میکنه احتمال 98% میدادم کفش بخره)) که دقیقا همین شد و قبل از خرید کوله پشتی کفش خرید.

اولین کفش

کیف و کفش ست آرام

تمرین سامیار برای پاره کردن کتاب و دفتر داداششخندهقه قهه

سامیار  و داداش مهزیار

پسندها (2)

نظرات (10)

سید امیرحسین
31 شهریور 94 7:41
مهزیار سلام به نظر تو هم مدرسه کلا پروسه بی مزه ای هست یا نه برای ثابت کردن از کارنامت یه عکس بگیر بزار ببینیم
مامان و مهزیار
پاسخ
تو پست های قبل عکس کارنامه هست
سید امیرحسین
31 شهریور 94 8:58
راستی امروز رفتی مدرسه یا فردا اول مصیبته تویه ما که فردا هم میپیچونیم بابا مگه ما دل نداریم ظهر میخوایم بریم دعای عرفه مهزیار تو هم حتما در دعای عرفه شرکت کن و عکساتم بزار از این به بعد اگه نت داشته باشم هر روز به این جا سر میزنم عکس کارنامت هم بزار یادت نره فعلا بای
مامان و مهزیار
پاسخ
قبول باشه و التماس دعا.اگر همه ی وبلاگ بخونید عکس کارنامه اشم هست.
سید امیرحسین
31 شهریور 94 9:59
ممنون که جواب دادی یه خسته نباشید از طرف من ظهر که اومد بهش بگید
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون سید عزیز. خواهش میکنم.
مامانی
31 شهریور 94 10:33
اقا مهزیار خریدای اول مهر و شروع سال تحصیلی مبارک راستی مهرنوش خانوم من هم اهواز زندگی میکنم البته دزفولی هستم خوشحال میشم با هم اشنا بشیم دختر من میره پنجم اقا مهزیار میره ششم؟ قبلا وبلاگتون رو کامل خوندم دوست خوبم لینکتون میکنم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم. منون.خوشحال میشم از آشنایی تون.مهزیار 6 امی شد .با افتخار لینکتون خواهم کرد.دختر گلتون هم موفق باشه
سید امیرحسین
31 شهریور 94 12:26
سلام مهزیار خسته نباشی مدرسه امیدوارم خوش گذشته باشه خوش به حالت که از همه خاطراتت عکس داری از مامان مهزیارم ممنونم که این جارو به روز نگه میداره حالا کلا از مدرسه برگشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و مهزیار
پاسخ
مرسی دوست عزیز.آره اون ساعت که شما پیام دادی برگشته بود.روز اول 10 نیم تعطیل شدن.خواهش میکنم .
سید امیرحسین
31 شهریور 94 12:43
من الان حدود نیم ساعته وبلاگ رو زیر و رو کردم ولی کارنامش نبود فکر کنم با خودتون تو وبلاگ جدیدتون آورده باشید
مامان و مهزیار
پاسخ
بخاطر شما حتما یه پست میزارم با عکس های کارنامه اش بزودی
علی ربانی خانقاه
31 شهریور 94 13:54
عکس ها خوب و عالی بودند
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون علی آقا
محبوبه مامان الینا
31 شهریور 94 19:53
عزیزم مبارک باشه آغاز سال تحصیلی ِ جدید انشاله موفق باشی عزیزم سامیار جونی رو
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون محبوبه جون. انشاءالله 😙
سید امیرحسین
6 مهر 94 21:46
سلام من اگه نطر نمیزارم فکر نکنید سر نمیزنم ها هنوزهم میگم اگه نت داشته باشم بهتون سر می زنم این نظر فقط به معنای حمایت است و ارزش دیگری ندارد
مامان و مهزیار
پاسخ
مرسی دوست عزیز. با نظرات شما و خوندنش خوشحال میشم.
شادی
11 مهر 94 11:10
مبارکهههههههههه. ایشالا به سلامتی... امیدوارم در تمام مراحل طی مدارج علمی موفق باشی پسر نمونه
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون شادی جونم 😍 انشاالله