مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

پاییز و پسر کلاس ششمی من

1394/7/5 12:10
2,775 بازدید
اشتراک گذاری

بوی مهر و پاییز که از مدت ها قبل تو کوچه و پس کوچه های شهر و خونه ی ما میومد بالاخره خودشو نشون داد. چهارشنیه اول مهر ماه 1394 و پسر کلاس ششمی من همراه داداشش و مامان و بابا رفت مدرسه.

خوشحال و سرحال بیدار شد هزارماشا... مثل همیشه از اون اتاق هم صدای سامیار میومد که میگفت بیدار شدم به منم محل بدید منم میخوام برم مدرسه .خندونک

امسال دو تا تفاوت داشت 4 نفره راهی مدرسه شدیم و اینکه بر خلاف تمام سالهای گذشته من نمیخواستم بعدش برم سرکار و مرخصی بودمآرام

امسال کلاس بندی خاصی نداشتن و بچه های پنجم 1 شدن کلاس ششم 1 و معلمشون جناب آقای کتانی . معلم خوب و مهربونی که از روز اول مهرش به دل گل پسرم نشست.

چون تعدادی از بچه ها نبودن روز اول ساعت 11 مدرسه تعطیل شد و من و بابا و سامیار رفتیم دنبال مهزیار و از اونجایی که هرسال مهزیار اول مهر به خونه ی مامان بزرگش میرفت رفتیم اونجا تا مهزیار مثل سال های قبل تو لباس فرم مدرسه ببینن.

عکس های روز اول مهر 1394

مهزیار آماده برای رفتن به مدرسه

رد شدن از زیر قرآن

گل پسرم خدا همیشه پشت و پناهت باشه

مردان خانواده در مدرسه

گل پسر کلاس ششمی من

سامیار وقتی مهزیار دید رفت تو بغلش و سرش چسبونده بود به شونه اش

 

پسندها (4)

نظرات (9)

علی ربانی خانقاه
9 آبان 94 21:10
سلام ماه مهر هم مبارکت باشه لباس های تازه ات هم خوبن عکس های خوبی هم انداختید فقط یک سئوال این شماره می گم مال مهزیار است یک به شماره من زنگ می زنه صدای یک پسر بچه است و اهنگی که تو این سایت گذاشتید هم پیشواز گذاشته این هم شماره ( 09015860103 ) با تشکر علی ربانی خانقاه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام علی آقا ممنون. نه شماره مهزیار نیست اگر تماس بگیره حتما خوش معرفی میکنه موفق باش
حسام
15 آبان 94 13:20
داداش گلم،آقامهزیارعزیزسلام خیلی خوشحال هستم که بعد از مدتها تونستم به وبلاگت سر بزنم و با کلی خبرهای خوب روبرو بشم تولد آقاسامیار رو به خودت و خانواده ی عزیزت تبریک عرض میکنم داداش مهزیار همونطوری که قبلا بهت گفته بودم من هم مثل خودت تو مدرسه ی صالحین درس میخوندم و الان سالهاست در اهواز نیستم معلمان من سرکارخانم زرگر و سرکاخانم نیک فطرت بودم من دلم برای معلم هام خیلی تنگ شده خیلی دوست دارم باهاشون در ارتباط باشم امیدوارم شما که تو مدرسه ی صالحین هستی بتونی یک شماره ای یا آدرس ایمیلی یا... برام از این عزیزان پیدا کنی منتظر خبرهای خوبت هستم خدانگهدار
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام آقا حسام گل ممنون از اینکه هنوز به ما سر میزنی . بله معلم هاتون صالحین هستن سعی میکنم شماره ای براتون پیا میکنم
رادمهر ورهام
16 آبان 94 23:42
سلام مهرنوش جون دلم براتون تنگ شده بود حسابی کوچولوی خوشگلت رو ببوس مهزیار هم ان شالله سال پر از موفقیت وشادی رو داره یک گروه در تلگرام مامانی وبلاگی داریم دوست داشتی شمارتو برام بذار
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم .منم همینطور شماره رو خصوصی براتون گاشتم خوشحال میشم کنارتون باشم
حسام
21 آبان 94 22:38
ممنونم ازت مهزیارعزیزم،لحظه شماری میکنم برای پیدا کردن معلم هام،منتظر خبرهای خوبت هستم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام آقا حسام حتما براتون شماره ها رو پیدا میکنم تو خصوصی یه شماره برام بزارید.
مامان محمد فاضل
26 آبان 94 22:21
ای خدا قربونشون برم پسر های گل زنده باشن زیر سایه پدر و مادر و خداوند متعال موفق و پیروز باشن مدتها بود سر نزده بود ماشاالله مردی شدن برای خودشون
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون .آره بچه ها زود بزرگ میشن
مامان محمد باورصاد
12 آذر 94 11:46
مهزیار جان و مامان قدم نو رسیده مبارک باشه
رومینا
16 آذر 94 11:31
سلام مامان جون خوبید ؟ امیدوارم که شاهد تک تک موفقیتهای گل پسری باشیم . بهترین ها رو براش ارزو میکنم کلوچه خوردنی رو ببوس که خیلیییییییییییییییییییییی جیگره من اینستا دارم ولی عکسهای خودمون و رادوین باهم هست پیج جداگونه برای رادوین ندارم .
مامان و مهزیار
پاسخ
عزیزم ممنون . انشاا... همیشه موفق و شاد باشید.
کیان
16 آذر 94 11:56
سلام بر دوتا داداش گل من نمی دونستم که شما دوتا دوتا صفحه مجزا دارید الانی کشفتون کردم
مامان و مهزیار
پاسخ
چه عالی که پیدا کردی خاله جونی
حسام
4 دی 94 10:11
سلام مهزیارجان،خوبی؟ چی شد شماره گیرنیوردی؟
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام حسام جان هنوز نه .