مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

تولدت مبارک

1392/11/20 0:00
461 بازدید
اشتراک گذاری

 محمدعزیزم

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

قلبتولدت مبارکقلب

 

niniweblog.com

 

 پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . 

 

 تولد مبارک .



 از صمیم قلب دوستت دارم . . .

 قلبniniweblog.comقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرمان
20 بهمن 92 13:03
سلام تولدشون مبارک باشه.ایشاءا... سالهای سال سایشون بالای سر خانوادشون باشه عزیزم.
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون انشاا...
مامان کوثری
20 بهمن 92 14:00
مبارکه تولد بابای مهزیار جون و همسر گرامی شما انشاالله سایه اش همیشه بالا سرتون باشه در کنار هم خوش و خرم باشین
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا...
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:50
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم
شهرزاد مامان حسین
24 بهمن 92 17:18
سلام. تولد پدر مهربون مبارک باشه. انشالله میشه سلامت باشن.
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام شهرزاد جون ممنون .انشاا...
مامان جوجه طلا
24 بهمن 92 22:56
سلام عزیزم تولد همسر عزیزتو تبریک میگم ،امیدوارم سالیان سال کنار هم شاد و خوشحال زندگی کنید.
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاا...
مامان جوجه طلا
24 بهمن 92 22:58
افتتاح خونه ی جدیدتو تبریک میگم ایشالله خاطرات خوش را اینجا به یادگار بگذاری. بوس برای مهزیار و مامان گلش
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا...
شقایق(مامان ارشان)
25 بهمن 92 19:39
مبارک باشه ایشالا 1000 ساله بشن
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزمانشاا...
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 بهمن 92 15:24
تولد بابایی مهربون مبارک.الهی عمر طولانی و باعزت داشته باشن و درکنار هم بهترینهارو تجربه کنید
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون انشاا...
مامان پریسا
26 بهمن 92 18:16
سلام مهرنوش جان خوبید عزیزم؟ مجددا تولد اقای پدر رو تبریک میگم ایشاله جمع خانوادتون مستدام باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.همچنین شما و خانواده ی محترمتون
مامان پریسا
26 بهمن 92 18:17
خیلی دوستداشتم واسه ی قرار وبلاگی بهتون خبر بدم ولی از اونجایی که راه شما دور تر بود دلم نیومد به زحمت بیفتید.ولی واقع دلم میخواد دوباره همه با هم دور هم جمع بشیم.
مامان و مهزیار
پاسخ
. انشاا... قرارهای بعدی عزیزم. من با شما راحتم اگه نتونم بیام بتون میگم.
مامان ارسطو
27 بهمن 92 12:15
سلام به دوست گلم خوبی عزیزم تبریک تبریک تبریک اسم وبلاگ جدید و تولد همسرتون خیلی خیلی مبارک باشه بهترین ها رو در کنار هم براتون ارزو میکنم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون برای هر دوتا تبریک. انشاا...
مامان کوثری
30 بهمن 92 11:04
راستی آخر هم ما رو قابل ندونستی سفارش تقویم و یا تم گل پسر و به ما بدی هنوز یادم نرفته که پارسال برنده مسابقه وبم شد
مامان و مهزیار
پاسخ
عزیزم ممنون. قربونت برم که یادت نرفته. اون مسابقه برای من و باباش خیلی هیجان داشت یادش بخیر. مزاحمت میشم عزیزم.
مامان آیناز
30 بهمن 92 13:53
مهزیار جون هدیه ات عالی بود.آفرین