مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

روزهای اردیبهشتی+روز معلم

1393/2/16 11:23
2,132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز و گلم

امیدوارم روزهای اردیبهشتی تون سبز و با طراوت باشه .

ماه اردیبهشت ماهی پر از مناسبت و البته تولد بود. 3 اردیبهشت تولد آیلین عزیز دختر عمه مهزیار بود که جشن تولدش روز4 اردیبهشت پنج شنبه برگزار شد . مهزیار در این روز تولد دوستش حسام هم دعوت داشت اما چون ساعت تولد حسام با ساعت کلاس زبانش یکی بود نتونست تولد حسام بره و بعد از کلاس مهزیار به تولد آیلین رفتیم که با وجود علی پسر عمه اش به مهزیار خوش گذشت.

سوالآیلین و مهزیار

قیافه ی مهزیار رو دارین به سختی اومد عکس بگیره در حال حاضر میونه خوبی با دخترا ندارهچشمک

مهزیار و آیلین

مهزیار-آیلین-علی و بنیامین

مهزیار کنار آیلین نشسته بود بعد بنیامین اومد کنارش نشست اما مهزیار به علی گفت تو بشین پیش آیلین بنیامین بره اونطرفخندونک وای من مورده بودم از خنده به غیرتی شدن پسرم.  قه قههمهزیار 8 ماه از آیلین و 2 هفته از علی بزرگتره.

niniweblog.com

هفته دوم اردیبهشت بجر درس و امتحان خبر دیگه ای نبود تا 9 اردیبهشت سه شنبه که تولد ابوالفضل دوست مهزیار بود که البته همسایه هستیم و دقیقا واحد کناریمون هستند و مهزیار با خنده و شادی از اینکه داشت میرفت تولد ولی بدون پوشیدن کفش احساس لذت می کرد.

روز 5 شنبه 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر به همه ی کارگرهای غیور و زحمت کش دنیا مخصوصا ایرانی های سربلند تبریک میگم.11 اردیبهشت روز تولد خواهر عزیزم میترا بود که امیدوارم به علت هم زمان شدنش با شب آرزوها بهترین هدیه رو از خدا بگیره. مهزیار هم مثل همه ی 5 شنبه ها کلاس زبان داشت و تولد همکلاسیش هم دعوت داشت که بعد از کلاس زبان رفت و بهش خیلی خوش گذشته بود

دوستان عزیزم دراولین شب جمعه ماه رجب شب آرزوها برای همه تون بهترین ها رو آرزو کردم. باورم نمیشه تو شب آرزوها برای  خودم و دوست عزیزم  یه آرزوی مشترک داشتم که همین دیشب خبر برآورده شدنش بهم داد. خیلی خوشحال شدم و بازم از خدا خواستم بهترین ها نصیبش بشه. امیدوارم همه ی شما هم حاجت روا بشید.((آمین))

اسب زیبای 93 حسابی داره میتازه و اردیبهشت به نیمه رسیده.  12 اردیبشهت روز گرامی داشت مقام معلم بود که با تاخیر این روز به همه ی معلم ها و اساتید عزیز تبریک میگم . مخصوصا معلم ها و استادهای پر تلاش خودم  و بویژه به همسر عزیزم  و خواهر گلم تبریک میگم .

15 اردیبهشت هم روز جهانی ماما بود که این روز عزیز به همه ی عزیزانی که شاهد اولین نگاه معصومانه ی نوزادان هستم تبریک میگم و خصوصا به خاله جون دکتر مهزیار.

niniweblog.com

اما گزارش تصویری جشن روز معلم سال 1393

جشن روز معلم در مدرسه ی مهزیار روز 10 اردیبهشت برگزار شد. جشن ساده و البته بسیار دوستانه . مهزیار علاوه بر هدیه ای که بصورت گروهی تهیه شده بود و به معلمشون داده شد از طرف خودش هم هدیه ای تهیه کرده بود که بهشون تقدیم کرد و البته متن زیبایی هم برای تشکر از ایشون خواند . امسال من نماینده ی کلاس نبودم و فقط در حد یک مشاور و همراه با نماینده کلاس همکاری داشتم هر چند که امسال از عملکرد مدیریت و آموزش مدرسه اصلا راضی نبود و خیلی خیلی اذیت شدیم هم من و هم خود مهزیار. این دلخوری شامل ما به تنهایی نبود و همه ی والدین و بچه ها درگیرش بودند. اما بهر حال سال تحصیلی 93-92 هم با تمام این سختی ها گذشت. امیدوارم سال تحصیلی بهتر و موفق تر از امسال باشه.

 

مهزیار و معلم پایه چهارمش خانم اعتمادیان

مهزیار و خانم اعتمادیان

مهزیار در حال خواندن متن تشکر

مهزیار در حال خواندن متن تشکر از معلم

مهزیار در حال دادن هدیه به خانم اعتمادیان

مهزیار و آقای شمسه معلم هنر

مهزیار و آقای شمسه معلم هنر(( مهزیاربا معلم هنرش داستانی داره))

مهزیار و آقای حیدری ناظم

مهزیار و ناظمشون آقای حیدری صمیمیت داریدچشمک

مهزیار و مدیر مدرسه آقای تقی زاده

مهزیار و آقای تقی زاده مدیر دبستان.(فرایین،شایان،مدیر،مهزیارو سیاف زاده)

پسرم با چه لبخند دلنشینی ایستاده ما کنار مدیرامون چه جوری بودیم یادتون تو رو خداسوال

مهزیار و آقای قاسمی معلم ورزش

مهزیار و خانم حاتمی

مهزیار و معلم قرآن خانم سعیدی

کاویان رستمی-ارشیا مومنی-محمد بزازباشی-صدرا امین پور و مهزیار

مهزیار و همه ی دوستان کلاس چهارم دبستان

 

niniweblog.com

چند تا عکس از روزهای فروردین ماه مونده که دوست داشتم حتما باشن. روز 21 فرودین به دعوت بابایی و البته اصرارش مبنی بر رفتن به جوجه کبابی بهشت خوزستان لبیک گفتیم و رفتیم. بابایی قبلا رفته بود و منم خیلی تعریف شنیده بودم که این جوجه کبابی مثل 40 سال پیش حتی میزهاش عوض نکرده و جوجه های خاص و خوشمزه ای داره ما هم رفتیم خیلی جای خوبی بود نسبت به اینکه خیلی قدیمی بود و جوجه کباب های بامزه ای هم داشت البته همراه با پشه های موذی که صورت و گوش و پای پسر خوشمزه ی منو نیش زدند و جاش تا 1 هفته مونده بودغمگین 

مهزیار در جوجه کبابی بهشت خوزستان

جوجه های مخصوص بهشت خوزستان

مهزیار و عکسی که به اجبار گرفته شده.

گلی که پسرم بدون مناسبت برای تشکر و قدرانی از مامانش خریدهمحبت

پسندها (7)

نظرات (14)

محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 93 11:54
قبلا هم گفتم عاشق چهره مهزیارم . عشق قیاقه های جنوبی منو کشته چه دسته گل خوشگلی داده به مامانش درمورد غیرت جنوبی ها یه خاطره بگم: تو دانشگاه با یه پسر جنوبی همکلاس بودیم اسمش مهدی ترک بود و از اون بچه زرنگا ... همون روزهای اوایل ورودمون به دانشگاه یکی از دوستای بجنوردیم ازش پرسید : فلان کلاس کجا تشکیل میشه؟ ایشون به گذاشت نه برداشت گفت : چرا از من میپرسین برین از خانوما بپرسین! ینی مرده بودیم از خنده برای ضایع شدن دوستم و غیرت اون...هیچی دیگه تا سال آخر اونا با هم لج بودن
مامان و مهزیار
پاسخ
قربونت برم عزیزم.از کجا معلوم شاید یه داماد جنوبی گیرت بیاداسم دوست مهزیار هم که سمت راست مدیرشون شایان ترک جالب بود برامخاطرات دانشجویی همیشه شیرین و یادآوریشون شاد میکنه.
وحیدmis
16 اردیبهشت 93 19:12
روزهای خوش مدرسه یادش بخیر زنگ آخر با بچه ها ف... بقیه رو نگم بهتره برای بچه ها بد آموزی داره مهزیار یه سر وگردن از همه خوش تیپ تری.داداش مهزیار عزیز دوست دارم[
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام آقا وحید شما همنمی دونم چرا وقتی پسرا یاد مدرسه میفتن فقط ف ... یادشون میاد. ممنون نظر لطف شماست.
مامان سپیده
18 اردیبهشت 93 10:38
مثل همیشه لذت بردم و تا تهش خوندم کاش رایان من هم زودتر اندازه مهزیار بشه برام گل بخره!!
مامان و مهزیار
پاسخ
خانمی تا چشم بهم بزنی بزرگ شده و برات گل میخره
کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 13:59
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
mhfv
19 اردیبهشت 93 17:04
خدا همیشه پشت و پناهت باشه عزیزم....به موفقیت و چیزای دست نیافتنی فکر کن.....با وجود پدری مهربان و دلسوز تمام پله های موفقیت رو طی می کنی.
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون. انشاا...
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:13
ای دوست، ما همانیم که بایاد تو مستیم هنوز... از دوری تو جام بدستیم هنوز... درخلوت خود،یاد ما باش که ما، درخلوت خود،یاد تو هستیم هنوز..
وحیده مامان پارسا
28 اردیبهشت 93 12:39
خندم گرفت از عکس اجباری اش با دختر عمه اش.....پارسا هم با دخترا میونه خوبی نداره...
مامان و مهزیار
پاسخ
با ناراحتی عکس گرفت بعدم شاکی بود چرا توی وب گذاشتمش
وحیده مامان پارسا
28 اردیبهشت 93 12:41
چه کار خوبی کردی رفتی مدرسه تو جشن معلم شرکت کردی...من که نتونستم..جوجه کباب هم نوش جان
مامان و مهزیار
پاسخ
جشن خوبی مهزیار دوست داره من تو این جشن ها شرکت کنم و نماینده باشم. ممنون خانمی تشریف بیارید اهواز با هم بریم نوش جان کنیم.
مامان امیرمحمد
31 اردیبهشت 93 12:38
چه جشن روز معلم جالبی ... خیلی خوب کردی که با همه معلمهاش ازش عکس گرفتی ... مادر نمونه خسته نباشی .... عکسهای با لبخند مهزیارو خیلی دوست دارم . مهرنوش جون بهش بگو همیشه لبخند بزنه ... تو عکسها جدی نباشه .. البته قیافه جدیش هم عشق است .......
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم آره خیلی خوب بود. خاطره است همه اش . من یه دبیر زبان داشتم دوره راهنمایی عکسی که باهاش گرفتم سوخت بعدشم از ایران رفت هنوزم دلتنگش میشم. عکس های خندانش در حالت طبیعی وقتی میخواد عکس بگیره جدی میشه.
مامان جوجه طلا
4 خرداد 93 22:01
سلام مهرنوش جون این پست خیلی پست قشنگی بود دلم نیومد نخونمش. خیلی روز معلم شاد بودن بچه ها باریکلا جشن خوبی بوده. راستی تولد ها رو هم تبریک میگم . دختر چقدر خندم گرفت با این عکسایی که با دختر عمه اش انداخته.
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. آره الان به زور عکس میگیره اما بعدشو نمی دونم دیگه
مامان آرش و آیناز
7 خرداد 93 20:46
عزیزم انشاله همیشه به شادی و خوشی تولدا هم مبارک
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون
مامان آرش و آیناز
7 خرداد 93 20:53
مهرنوش جون رمزو عوض کردی؟ آخه همون رمزی که داده بودی رو هر چی میزنم نمیتونم وارد بشم
مامان و مهزیار
پاسخ
عزیزم رمز متغیرهفرستادم
تا ابددونفره
18 خرداد 93 10:30
سلام دوستمحال شما و مهزیار جون که خوبه ایشالاایشالا همیشه شاد و تندرست باشید. اخی چه دسته گل خوشگلی خریده واسه مامان خوبشآفرین به این پسر خوب و خونگرم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزيزم. ممنون خوبم عزيزم. انشا...
محمدرهام ومامان سمانه
24 خرداد 93 10:59
به به چه عکسای خوبی اینا همش خاطره های ماندگاری خواهد شد درآینده
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزيزم ممنون واقعا با حرف تون موافقم