مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

آذرماه عزیز

1392/9/19 12:40
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گل و همیشگی من و پسرم

ممنون از اینکه بیادمون هستین و بمون سر می زنین و با پیام هاتون خوشحالمون می کنید.

خدا رو شکر خوب هستیم و حسابی مشغول  و فرصت سر خاروندن هم نداریم.مهزیار با درس و مدرسه و کلاس زبان

                  

و منم با کارو خونه داری و البته همراهی در درس خوندن آقا مهزیار عزیز.

                       شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز       

  

میام و براتون از ۳ هفته اول آذرماه مینویسم. خدا رو شکر این ماه بیشتر از ماه های گذشته در کنار درس و ... تفریح هم داشتیم و گل پسرمون راضی بوده.

۲۱ آذر ماه فاینال زبان داره و ۴ شنبه هم امتحان های مستمر آذرماهش تموم میشه .

مطالب و عکس ها رو آماده کردم و زود زود آپ می کنم.

      

آذر ماه دوست داشتنی و خاطره انگیزی برای منه . ماهی که با تمام سردی هوا برای من گرم و دوست داشتنی.

آذرماه سال ۱۳۸۰ بهترین و زیباترین آذرماه برای من بوده و هست. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)