مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

آخرین پست سال 1392

1392/12/26 12:00
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

  ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز


((پیشاپیش سال جدید مبارک))

سال نو مبارک 

تقویم 1393 رو عشق است. تقویم مهزیار گلم

مهزیار علاقه ی خیلی زیادی به کارتن اسکوبی دو داره برای همین تم تقویمش اسکوبی دو انتخاب کردم و کلی سوپرایزش کردم.

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 سلام  دوستان خوب و گل خودم

 این پست آخرین پست سال 1392 می باشد.سالی خوب و سرشار از موفقیت های کوچک و بزرگ. سالی که با تمام سخت های و مشکلاتی که داشت به خوبی و خوشی داره به پایان میرسه. سال پیش همین موقع کلی نگرانی داشتم که بیشترشون مالی بود با اون سنگ بزرگی که من و آقای همسر برداشته بودیم کلی فکر و خیال داشتیم که شکر خدا خیلی خیلی خوب گذشت.

(( خدایا شکرت... خدایا ممنون))

 سال 1392 سال مار بود اما عجب مار تند و تیزی بود . به نظر من خیلی زود گذشت حالا امسال که سال اسب اگه اسب چهارنعل بتازه که فکر کنم پست بعدی باید تبریک سال 94 باشه.خنده

 مهزیار 19 اسفند ماه امتحان فاینال زبان داشت که با تمام شیطنت و بازیگوشی هاش جلسه های آخر خیلی خوب می خوند و تلاش میکرد و نتیجه اش هم شد به پایان رساندن ترم 3 با نمره 100 . شبی که قرار بود نمره هارو اعلام کنند خواب نداشت وقتی نمره اش توی سایت دید و فهمید 100 شده آخ قر می داد و حرکات موزون انجام می داد بیا ببین. البته باباش هم دست کمی از مهزیار نداشت و هر دو جلوی من قر می دادند خودشون و منو می بوسیدن انگار من 100 گرفته بودم.

 

 هفته آخر مدرسه خبری نبود و فقط دوره کردن کتاب ها بود. گل پسر ما و دوستانش قرار بود چهارشنبه 21 آخرین روز مدرسه شون باشه اما بعلت بارندگی شدید و آب گرفتگی خیابان ها مهزیار و همکلاسی هاش 20 اسفند آخرین روز مدرسه رفتنشون بود و دیگه به مدرسه نرفتند . می بینید چه پسر زرنگی دارم من.چشمک

niniweblog.com

 این روزها فکرم درگیر تزیین سفره هفت سین و حاشیه های نوروز و خدا رو شکر کاری باقی نمونده. جز رسیدن به خودمون.نیشخند

niniweblog.com

 جمعه در حال جارو برقی کشیدن جارو خاموش شد و دیگه روشن نشد. منم به اجبار شنبه جارو برقی جدید خریدم چون دیگه وقت بردن به تعمیرگاه و تعمیر نداشتیم. جاروی جدید راه انداختیم و همسری گفت بیا این جارو بده به کسی که نیاز داره میده تعمیرش میکنن ازش استفاده میکنه. منم گفتم باشه میزارمش توی کارتن  میگم بیاد ببره اما نمی دونم چه حسی بود که دوباره زدمش به برق و در کمال ناباوری جارو روشن شد.منم  جاروی جدید گذاشتم توی کارتن و رفت توی کمد و فعلا از قبلی استفاده میکنم.زبان

niniweblog.com 

یه چیز دیگه برای اولین بار توی ماکروفرم شیرینی درست کردم خیلی خوب و خوشمزه شد. مهزیار یه ظرف بزرگ برد مدرسه و با معلم و دوستاش خورد. میگفت خانم معلمون خیلی خوشش اومده بود و مهزیار توی کلاس مواد لازم و طرز تهیه اش رو شرح داده بود. پسرم مثلا داشت درس میخوند که امتحان فاینال بده.

 

تنها خداست که میداند

 

بهترین

در زندگیت چگونه معنا میشود!

من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.

 


قلب **
نوروزتان مبارک**قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

محبوبه مامان الینا
26 اسفند 92 10:28
جاروئه دوستون داره دیده میخواین ردش کنین بره خودش درست شده وای من این شیرینی ها رو خیلی دوست دارم سال خوبی داشته باشی مهرنوش عزیزم
مامان و مهزیار
پاسخ
آره منم همین فکر می کنمشیرینی خیلی خوشمزه ای بود. انشاا...
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:31
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم . عید شما هم مبارک
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:43
با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان پیشاپیش عیدتون مبارک اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم . عید شما هم مبارک باشه .
مامان آرش و آیناز
26 اسفند 92 15:39
سال نو مبارک پیشاپیش آرش هم جلو جلو خودشو تعطیل کرعزیزم مهزیار ان شالله همیشه موفق باشی
مامان و مهزیار
پاسخ
با ارزوی بهترین ها
مامان آرتا و آرتین
26 اسفند 92 15:43
مهرنوش جان و مهزیار عزیزم امیدوارم سالی فرخنده و سرشار ازسلامتی و شادکامی در انتظارتان باشد و به همه ی آرزوهایتان دست پیدا کنید
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.منم برای شما و خانواده محترمتان ارزوی بهترین ها رو دارم
مامان امیرمحمد
27 اسفند 92 9:30
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانتان آرزو داریم نه برای امروزتان بلکه برای فردای هر روزتان عیدتان مبارک. امیرمحمد و مامانی
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون گلم عید شما هم مبارک
وحیده مامان پارسا
27 اسفند 92 12:23
چه شیرینی شیک و تمیزی...پس مایکروفر به این کارها هم میاد..خیلی حرفه ای شده. کلک خوب تو که میخواستی جارو برقی ات رو تعمیر کنی اون رو ببخشی حالا که سالمه ببخش سالی همراه با بهترین ها،لبریز از شادی و شادکامی را برایتان آرزو میکنم...
مامان و مهزیار
پاسخ
وحیده جون بعد از 10سال این قابلیت مایکروفرم کشف کردم تو فکرشم همین کارو میکنم
مامان آرتا و آرتین
27 اسفند 92 13:34
آرتا ی من ،مایه افتخار و مباهات بابا و مامان زیباترین و لذت بخش ترین هدیه را در آستانه سال نو به مامان و بابا داد برای دیدن این هدیه ی زیبا لطفاً از سایت آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز (صفحه ی اصلی قسمت خبرها ) دیدن فرمایید با سپاس فراوان
مامان پرنیان
28 اسفند 92 20:00
مثل لحظه اي که باغ, در ترنم ترانه شکوفا ميشود, غرق در شکوفه ميشود، روزگارتان بهـارلحظه هايتان پر از شکوفـه باد. سال نـو پیشاپیش مبارک
مامان و مهزیار
پاسخ
امیدوارم نوروز برای شما اغاز روزهایی باشد که ارزو داری
شهرزاد مامان نگار
28 اسفند 92 23:20
سلام عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک . امیدوارم روزها و لحظه های خوبی داشته باشین و سال جدید سال خیلی خوبی براتون باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.با ارزوی بهترینها
مامی آوید و آراد
29 اسفند 92 5:30
خونه ی جدید مبارک بشه مهرنوش جونم... کارخوبی کردی اومدی اینجا...لااقل راحت میتونیم کامنت بذاریم واسه گل پسرمون سال نو رو به شما و مهزیار جون و آقای پدر تبریک میگم و آرزو میکنم که سال آینده سالی پراز خوشی و تندرستی در انتظارتون باشه... از احوالپرسیتم ممنونم عزیزم...کوتاهی منو توی سرزدن به وبلاگت ببخش عزیزم...بخدا خیلی خیلی گرفتارم
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم .من سال خوبی برای شما و گل های زندگیت ارزو دارم
مرضیه مامان آنیتا
29 اسفند 92 8:43
نوروز مبارک......... امیدوارم سال خوب و خوش و سرشار از شادی و سلامتی در انتظار داشته باشید
مامان و مهزیار
پاسخ
سال نو مبارک.منم دنیایی شاد شاد برایتان ارزو مندم
مامان آرتا و آرتین
1 فروردین 93 17:17
درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
مامان و مهزیار
پاسخ
با ارزوی بهترین ها
مامان محمد فاضل
9 فروردین 93 7:43
سال نو مبارک امید وارم سال خوبی داشته باشید
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
ابجي سجا
10 فروردین 93 15:50
ﻫﺰﺍﺭﺑﻮﺳﻪ ﻋﺴﻠﯽ ﺩﺭﭘﺎﮐﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻣﻬﺮﻣﺤﺒﺖ ﺩﺭﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ خاله ي عزيزم
مامان شروین و آذین عزیز
11 فروردین 93 13:37
سلام خانوم سال نو مبارک اوقات به میلتون باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک.
شقایق.مامی ارشان
13 فروردین 93 14:46
عزیز خاله سال نو مبارک ۱۰۰ ستل ب این سالها عشقم مهرنوش جونم فکر کنم دیگه تو سال جدید وقتش باشه آستین بالا بزنی و عروسمو برام ب دنیا بیار
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.خودمم دارم بهش فکر میکنم
سپیده مامان رایان
14 فروردین 93 12:45
مهرنوش جونم سال نو مبارک ... ایشالا امسال سالی پر از سلامتی و شادی براتون باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سپیده جون ممنون سال نو شما هم مبارک.برای شما بهترینه ها رو ارزو دارم
سارا
17 فروردین 93 8:14
سلام تقویم رایگان سال 1393 با عکسهای خودتون و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
الهه مامان یسنا
18 فروردین 93 9:09
سلام عزیزم سال نو مبارک باشه. همیشه شاد باشی و سلامت
مامان جوجه طلا
18 فروردین 93 12:52
سال نو مبارک باشه ایشالله که سال خوبی براتون باشه و پر از خاطرات شیرین.
مامان و مهزیار
پاسخ
lممنون عزیزم . انشاا... برای شما
باران قاصدک
18 فروردین 93 17:13
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری ، خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و دخترام بیای عزیزم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون حتما بهتون سر میزنم