مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

مهزیار عزیزم تولدت مبارک

1393/4/28 23:32
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

مهزیار عزیزم

لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو اول به خودم و بعد به بابای مهربونت  تبریک میگم.

تولد تو سرآغاز حس خوشبختی ماست.

اولین فرشته ی زندگی ما تولدت مبارک .

 

نازنینم دهمین سالروز تولدت مبارک.

مهزیار گلمون امشب شب تولدش. مامانی ده سال پیش در چنین شبی ساک لوازم مهزیار رو که هزار بار تا اون روز چک کرده بود دوباره چک کرد . دوربین شارژ کردم تا برم بیمارستان و بعد از مدت ها انتظار پسرم در آغوش بگیرم.

الان با حالی خسته و بیحال و بی رمق به سختی پای سیستم تا این پست رو کامل کنم. مامانی الان بهترین هدیه تولد مهزیار تو دلش. بالاخره آرزوی این چند ساله مهزیار برآورده شد و قرار مهزیار از تنهایی دربیاد و انشاا... و به امید خدا خواهر یا برادر دار بشه. دوستان گل مثل همیشه تو دعاهای خوبتون ما رو فراموش نکنید.

دوستای خوب ببخشید اگه نظراتون دیر تایید میشه .دوستون دارم و ممنون از اینکه با اینکه نبودیم تنهامون نزاشتید و جویای حالمون بودید.

دوستان بلوری شما که جای خود دارید از اینکه همیشه بیاد من و مهزیار و دونه ی سیبمون هستید ممنون.

برای همه ی شما از خدا بهترین ها رو آرزو دارم.

پسندها (9)

نظرات (23)

زهرا
29 تیر 93 1:52
عزیز دلم مهزیار دوستداشتنی تولدت مبارک مهرنوش جون سالگرد مامان شدنت مبارک عزیزم انشالللهههه که دونه سیب سالم بیاد بغلت وسال دیگه این روز 4 نفری جشن بگیری بوسسسسسسسسسس
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام زهرا جون ممنون عزيزم انشاا... واقعا براي اون روز لحظه شماري ميكنم.
مامان امیرمحمد
29 تیر 93 7:47
مهرنوش جون عزیزم خیلی مبارک باشه ... تبریک صمیمانه من و پذیرا باش .... تولد هر دو نی نی هاتو مبارک باشه .......
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام مامان محمد عزيز. ممنون عزيزم
مامانِ کیاوش
29 تیر 93 11:56
تولد مهزیار جان رو تبریک میگم برای نی نی هم تبـــــــــــــــــریک میگم،ان شاا.. به سلامت دنیا بیاد.
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزيزم . انشاا...
عمه اعظم و آیلین
29 تیر 93 14:16
سلام عزیزم دلم تولد مهزیار گلم رو تبریک می گم انشااله تولد 120 سالگیش زیر سایه پدر و مادر از دور روی ماهگش رو می بوسم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عمه جون ممنون انشاا... در كنار همديگر
مامان گلاب
30 تیر 93 12:05
تولدت مبارک مهزیار خان انشالله تولد صد سالگیت کادوی که دلتم میخواست مبارک خودت و مامان و بابات باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون مامان گلاب عزيز
مامان آرش و آیناز
30 تیر 93 13:46
سلام مهزیار جون سالروز تولدت مبارک عزیزم مبارکه مهرنوش جونم ایشالا بسلامتی نی نی رو بغل میکنی و مهزیار جون هم حسابی از تنهای در میاد
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزيزم . ممنون. انشاا... هميشه برامون از اين دعاهاي خوب بكن لطفا
منا مامان الینا
31 تیر 93 9:21
سلام مهرنوش جونم تولد گل پسر خوب و عزیز و مودب و دوست داشتنی مون مبارک باشه امسال چه هدیه خوبی گرفته مهزیار جون انشالله سال دیگه کنار مهزیار جون روز تولدش تو عکس یه کاکل زری یا گیسو طلای ناز و تپلی و نازنازی نشسته باشه الهی آمین
مامان و مهزیار
پاسخ
الهي آمين. ممنون منا جون
محبوبه مامان الینا
1 مرداد 93 8:00
تولد مهزیار عزیز مبارک ورود دونه سیب نانازی به جمع صمیمی تون هم هزاران تبریک
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزيزم ممنون. انشاا... زوري شما بزودي. تو رو خدا نزاريد فاصله زياد بشه.
مامان نازنين
1 مرداد 93 11:50
تبريك مي گم بخصوص به گل پسرتون دركش مي كنم چقدر خوشحاله چون انتظار دخترم رومي بينم .اميدوارم خدا اگه صلاح مي دونه دختر من رو هم از انتظار دربياره.ولي اي كاش هنوز بهش نمي گفتيد چطوري مي خواد9ماه طاقت بياره
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم.آره واقعا انتظار سخت براشون .انشاا... به همین زودی خبر اومدن نی نی رو بدی بمون. نمیخواستم بهش بگم بابای کم طاقتش فوری بهش گفت.
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 93 16:11
,واااااااااااااااااااااااااااااااااای چرا من در جریان نبودم؟؟؟؟؟؟؟ عروسم داره میاد و من متوجه نشدم. خیلی خیلی خوشحال شدم مهزیار گلم اینم از کادوی با ارزش تولدت. قربونت برم که ماشالا مرد شدی. مهرنوش جونی دونه سیبتون مبارک باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
مادرشوهر عزیز حال مامانی خوب نبود بیاد خبر بده. شقایق جون خیلی خوشحال شد مهزیار. ممنون.
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:08
تولدت مبارك عزيزم
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون آبجی جون
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:09
تبريك خاااااااله ان شاءالله بسلامتي ني ني رو بغل كني خوشحال شدم براتون خاله
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. انشاا... دعای خوبی بود خیلی به دلم نشست.
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:09
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...
سمیرا
6 مرداد 93 18:40
مهزیار عزیزم تولدت مبارک خالهان شاا... همیشه شاد و سلامت و موفق باشیوایییییی یدنیا تبریک واسه دونه سیب چقدر خوب قدمش مبارک باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سمیرا جون ممنون. انشاا...
شکوه مامان ارمیا
7 مرداد 93 14:10
سلام خانم گل به به مبااااارکه😘😍امیدوارم که تن هردوتون سالم باشه 😊 تولد گل پسر مهربون مبارک انشالله که همیشه تنش سالم و لبش خندون و دلش شاد باشه😘😍
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام شکوه جون ممنون عزیزم. انشاا...
الهه
10 مرداد 93 0:55
مهرنوشم عزیزم خیلی بهت تبریک میگم نازنینم هم به خاطر تولد شاخ شمشادت...و هم به خطر اون دونه سیبت....ببخش که این مدت نتونستن بیام پیشتون..بذار به حساب ماه رمضون و تنبلی...دوستتون دارم زیاد
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. خواهش میکنم خودمم خیلی زیاد وب نمیام یعنی فعلا حس و حالشو ندارم که بیام.
محبوبه مامان الینا
12 مرداد 93 13:38
سلام مهرنوش جون.خوبی ؟اوضاع و احوال چطوره؟ بیا و از خودت و مهزیار عزیز و دونه سیبتون بنویس برامون.دلتنگ شدیم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام محبوبه جون به روی چشم میام و مینویسم حتما
مامان سپیده
12 مرداد 93 18:09
مهزیار جون تبریک عزیزم ایشالا که 110 ساله بشی شیرپسر خاله ... مهرنوش جون مبارک باشه خانم خانما ... خدا رو شکر به خاطر تو راهی تون ... ایشالا که شادی هاتون همیشه برقرار باشه و به همه ی آرزوهاتون برسین ... خیلی خوشحال شدم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاا... مهزیار به آرزوش رسید و البته ما هم برای داشتن هدیه ای دیگه از طرف خدا بسیار خوشحالیم. ممنون گلم انشاا... و همچنین
بانو
13 مرداد 93 14:25
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان نازنين
14 مرداد 93 11:08
شرمنده آدرس وب مگه عوض شده ؟آخه باز نمي كنه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم نه همونه دوباره براتون گزاشتم
مامان محمد فاضل
15 مرداد 93 22:51
پس دوتا تبریک اساسی اساسی تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
وحیده مامان پارسا
19 مرداد 93 12:39
ببخشید من دیر رسیدم...تولد مهزیار گل مبارک باشه
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم
وحیده مامان پارسا
19 مرداد 93 12:41
تبریک میگم بخاطر این اتفاق خوب
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام وحیده جون ممنون. انشاا... روزی شما