مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

مهزیارم خوشحالم که تک فرزند نیستی

1393/6/22 9:50
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این روزها به این فکر میکنم که چقدر شاد هستی و برای اومدن خواهر و برادر جدید چقدر ذوق داری. مهزیارم وقتی خوشحالی تو رو برای اینکه تک فرزند نیستی میبینم افسوس میخورم که چرا زودتر برای داشتن فرزند دوم اقدام نکردم.البته من و بابایی تو فکرش بودیم اما شرایط پیش می آمد که نمیشد. وقتی 4 ساله بودی مامان ارشد قبول شد و خوب شرایط سختی بود مشغله ی خانه و رسیدگی به شما و کار و درس و خونه داری . بعد از دوسال درس و دفاع نامزدی دایی پیش اومد و مامان دوست داشت تو عروسی دایی راحت باشه و ... همینجوری گذشت تا اینکه کلا من و بابایی قانع شدیم که یه بچه کافی و همینو بزرگ میکنیم  تا اینکه بیقراری شما برای داشتن خواهر و برادر شروع شد. از کلاس اول تا چهارم همهی معلم هات میدونستن آرزوی تو چیه . شمع های تولدت چند سال بود با یه آرزو فوت میشد و دعات همیشه این بود تا خدای مهربون لطفش در حق ما و شما کامل کرد و یه فرشته ی دیگه به ما هدیه داد.

تو این مدت فکرت این بود که ای کاش دوقلو باشن خواهر و برادر تا تو هم  دایی بشی و همه عمو که نشد و نی نی ما یه قلو ست. حالا داری فکر میکنی پسر باشه عمو میشی اما دایی نمیشی و بچه ات عمه نمیشه و یا برعکس دختر باشه دایی میشی و عمو نمیشی و بچه ات عمو نداره.

 

دیروز

امروز

آینده ای نه چندان دور

 

امسال به امید خدا قرار کلاس پنجم رو بخونی خرید لوازم تحریرت انجام شد . کیف و کفش قشنگی هم خریدی به سلیقه خودت و لباس های فرمت هم گرفتیم که امسال خیلی قشنگ تر هستند که انشاا... تو پست بعدی عکس های شهریور ماه و عکس لوازم و تحریرت رو میزارم.

مامان الان خیلی بهتر از قبل شده و روزها و لحظه ها بهتر میگذره و تو به مامانی قول دادی که امسال خوب خوب درس بخونی تا مامان و نی نی اذیت نشن.

امروز 22/6/93 آخرین روز کلاس زبانت در ترم تابستان هست و امتحان فاینال برگزار میشه  انشاا... به سلامتی این ترم هم تمام بشه و شما برای ترم پاییز ثبت نام کنی.

مهزیار عزیز عاشقتم عشق مامان

پسندها (2)

نظرات (5)

شهرزاد مامان نگار
23 شهریور 93 8:38
سلام خانومي قدم نورسيده پيشاپيش مبارك . خدا رو شكر كه مهزيار جون به آرزوش رسيد
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون. آره واقعا خدا روشکر که با آرزوش رسید.
❀مامان علی خوشتیپ❀
23 شهریور 93 14:18
سلام عزیزم.بوش میاد داری به سومی فکر میکنی ها قدمش مبارکهچرا جنسیتو ننوشتی؟
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم .آره حرفش میزنم اما بعید میدونم خبری بشه ممنون عزیزم. توی یه پست حتما مینویسم.
❀مامان علی خوشتیپ❀
23 شهریور 93 14:19
برای پست رولت که فرستادی یکی اینو نوشته.چون من درست نکردم نتونستم جواب بدم...میشه زحمت بکشی و علتشو بگی؟: من امروز این رولت رو درست کردم فاجعه شد. تا حالا نشده بود کیکام اینجوری. اصن یه چیزی شده بود. همه ی مراحلیو ک گفتین مو به مو اجرا کردم موادم کاملا اندازه بود. موادمو اخر سر تو ماهیتابه رژیمی چدنی ریختم کفشم کاملا چرب کرده بودم. شعله ی زیرش هم کم کم بود. اما رولت کاملا چسبید به ماهیتابه. دیگه بی خیال رولت شدم خواستم کیکشو بخورم خیلی بد شده و بود و به دندون میچسبید. نمی دونم چرا؟؟!!"
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سارا جون من کهخودم همیشه درست میکنم خوب درمیاد و البته چند نفر از دوستان هم درست کردند راضی بودند. خواهر شوهرم هر وقت میخواد بیاد خونه میگه رولت درست کن. نمیدونم چرا برای ایشون اینجوری شده
نفيسه
26 شهریور 93 3:13
سلام مهرنوش جون انشالله به سلامتي بتوني ٩ ماهت رو سپري كني من كه انقد كنجكاو شده بودم كه ني نيه دومت جنسيتش چيه رفتم تو ني ني سايت از روي تيكرت فهميدم ني نيت چيه مبارك باشه عزيزم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم انشاا... الهی عزیزم امروز یه پست جدید در این مورد مینویسم عزیزم.
مامان امیرمحمد
29 شهریور 93 9:32
سلام . همیشه شاد باشین و خوشحال ... انشاءالله مهزیار جون امسال هم سال تحصیلیشو به خوبی شروع کنه و با موفقیت به پایان برسونه ...
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانمی و همچنین. انشاا... خودش قول داده بهتر از سالهای پیش درس بخونه .