مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

خبر خبر(( جنسیت نی نی ما معلوم شد))

1393/6/26 8:57
4,650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل

این پست یه پست اختصاصی و فقط میخواستم خبر بدم که جنسیت دونه سیب ما معلوم شد.

برو ادامه مطلب

محبتدونه سیب ما  گل پسر که قرار یار و یاور داداش مهزیارش باشهمحبت

 

دوستای گلی که قرار بود اگه نی نی دختر باشه عروستون باشه با عرض شرمندگی باید دنبال یه عروس دیگه باشید.خجالت

روز چهارشنبه 19/6/93 ساعت 13 عصر من همراه  همسر عزیزم و پسر مهربون رفتم سونوگرافی .

داداش مهزیار خیلی خوشحال چون همراه بابایی هنگام سونوگرافی نی نی رو دیدند و دکتر افشین رضا زاده با حوصله و دقت فراوان جزئیات کامل نی نی رو نشونشون داد.

دکتر گفت نی نی دستش رو صورتش و نشونمون داد تا بابایی و داداش گفتند کو دستش ؟ دستش تکون داد دکتر گفت وای دستشو براتون تکون داد و پدر و پسر ذوق کردند. داشت پاهاش نشون میداد که آقا پسرمون تکون محکمی به پاهاش داد. این برای من خیلی جالب بود چون هم ضربه اش حس کردم هم تو مانیتور دیدم. دکتر قلب ، معده، ستون فقرات و دنده ها ی نی نی رو نشونمون داد و پرسید جنسیتشو میدونید ؟ من گفتم نه که دکتر خندید و کف پای راست  نی نی و ساق و ران نشون داد و بعد کف پای چپ و ساق و ران رو نشون داد و بعد گفت خوب اینم آنتن نی نی ... من متوجه نشدم گفتم آنتن دکتر گفت آره با خنده . گفتم دکتر نی نی پسره ؟؟؟ گفت بله . مهزیار گفت میشه دوباره آنتنشو ببینم و دکتر دوباره نشون داد. صدای قلب کوچولوشو دوبار برامون پخش کرد. یه cd سه دقیقه ای هم از نی نی گرفتیم و مهزیار همون روز  تا شب دوبار cd رو نگاه کرد و ذوق میکرد.

تاریخ 19/6/93 نی نی ما 17 هفته و 1 روزه بود. و تاریخ تولد نی نی 26 بهمن ماه  تعیین شد.

 

پسندها (3)

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
26 شهریور 93 9:32
خیلی مبارکه عزیزم تبریک ویژه به مهزیار عزیزم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.
❀مامان علی خوشتیپ❀
26 شهریور 93 10:14
ای قربون این دونه سیب بشم با آنتنش مبارکه مهزیارم باشه ...الهی همیشه یار و یاور هم و البته مامان و باباشون باشن
مامان و مهزیار
پاسخ
خدا نکنه سارا جون . مهزیار که با آنتن گفتن دکتر کلی حال کرد. ممنون عزیزم انشاا...
❀مامان علی خوشتیپ❀
26 شهریور 93 10:15
برای عروس اشکال نداره..انشاالله سومیتازه اینجوری فاصله سنیشون بیشتر میشه تفاهم هم بیشتر
مامان و مهزیار
پاسخ
انشاا... ولی تو هم باید بیاری که عروس من بشه . دختر گلت مثل خودت هنرمند
❀مامان علی خوشتیپ❀
26 شهریور 93 10:15
مردای بهمنی حرررررف ندارنخدا حفظش کنه براتون
مامان و مهزیار
پاسخ
قبول دارم سارا جون آخه باباش بهمنی
❀مامان علی خوشتیپ❀
26 شهریور 93 10:17
دونه سیبت خیلی عزیزه برام به خداچون تمام لحظات چه قبل بارداریچه بعدش باهم بودیم...انگار پسر خودمه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنونقربونت سارا جونسارا جون حسین آقای شما هم برای من عزیز هر چند که نشد دامادم بشه
مامان امیرمحمد
29 شهریور 93 9:30
مهرنوش جون عزیزم خیلی خیلی مبارک باشه دوست خوبم ... انشاءالله که سالم و سلامت به دنیا بیاد ... مثل امیرمحمد من بهمن ماهی میشه ... پسرهای بهمنی فوق العاده با احساس و مامانی هستند ...
مامان و مهزیار
پاسخ
عزیزم ممنون.انشاا... روزی شما به همین زودی . مثل من بینشون زیاد فاصله ندازانشاا... دعای این مدتم همش سلامتی مامان های باردار و نی نی هاشون بوده. ممنون از دعای خوبتون و محتاج دعاهاتون هستم. الهی پسر بهمن ماهی. مهزیار تیرماهی که خیلی با احساس و مامان دوست. همسرم هم بهمن ماهی پر از احساس و البته دوستدار مامان و بابا و در کل خانواده. انشاا... اینم مثل باباش و داداش مهزیارش باشه.
سمیرا
29 شهریور 93 22:03
به سلامتی مبارک باشه ان شاا... صحیح و سالم دنیا میاد و یار و یاور داداش گلش و مامان باباش میشه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سمیرا جون . ممنون انشاا... محتاج دعاهای خیرتون هستم. الهی بسلامتی بیاد و یار داداش و مامان و باباش باشه . آمین.
مامان سپیده
1 مهر 93 12:05
به سلامتی مهرنوش جون ... ایشالا به سلامتی بغلش کنید ...
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سپیده جون . ممنون عزیزم. انشاا...
مامان مهربد
2 آبان 93 0:40
سلام.خیلی دلم واستون تنگیده بود...قدم نی نی آنتن دار مبارک باشه حلا چرا مهزیار جان خواست دوبار این آنتنه رو ببینه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور دلتنگتون بودم. مرسی خانمی . نمیدونم واله یا میخواست مطمئن بشه یا میخواست شکل آنتن تو سونو خوب ببینه
مامان پرنیان
7 آبان 93 10:32
سلام مامان گل پسرا،مادر شدن دوباره ت و بهت تبریک میگم ایشا... به سلامتی دنیا بیاد مواظب خودت باش خانمی
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. انشاا...