مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

پاییز و پسر کلاس پنجمی من

1393/7/5 12:48
2,439 بازدید
اشتراک گذاری

باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست
حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست
مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .

سلام دوستان مهربون

مهزیار من کلاس پنجمی شد.

چه زود بچه ها بزرگ میشن و ما پدر ها و مادرها هنوز فکر می کنیم فرزندان مان کوچک هستند. یادش بخیر زمانی که برای اولین بار قرار بود به مهد برود. دل تو دل من و باباش نبود . انتخاب مهد سخت بود چون باید مهدی رو انتخاب می کردیم که توی مسیر اداره من باشه تا برای بردن و آوردن مشکل نداشته باشم.

خیلی ها میگفتن چون پیش مادربزرگش بوده مهد نمیره اما مهزیار من بدون ناراحتی و حتی قطره ای اشک مهد رو پذیرفت. مهر سال 87.

امسال مهر 93 پسرم به کلاس پنجم رفت. 7 سال از اون سال میگذره . مهزیار پارسال آرزو داشت که مهرماه کلاس پنجم یه خواهر یا برادر داشته باشه و تو مدرسه به دوستاش نشون بده که قسمت نبود ولی امسال با نی نی رفت مدرسه که بجای بغل مامان تو دل مامانی بود.خجالت میگفت نمیشه به کسی بگم آخه زشته بگم مامانم باردارهخندونک

صبح مثل روز سه شنبه اول مهر ماه مثل تمام مهر های سال های گذشته ، پسرم تا صداش کردم بیدار شد . دست و صورتش شست و با کمک بابا لباس هاش پوشید و همه اش با داداشش حرف میزد.من و آقای پدر همه آماده شدیم و بعد از رد شدن آقا مهزیار از زیر قرآن ،همراه مهزیار راهی مدرسه شدیم. دیگه تمایل نداشت باهاش تو مدرسه باشیم و گل پسری میگفت بزرگ شد.

بعد از گرفتن چندتا عکس باهاش خداحافظی کردم و همراه پدر گوشه ای در حیاط مدرسه ایستادیم تا پسرمون کلاس بندی شد.

خیلی با حال بود یه جورایی ارشد مدرسه بودند با ناظم ها صمیمی و شیطون. مدام میگفتن آقا خسته شدیم اسم ها رو بخون بریم دیگه و ... کار به اونجا رسید سرشون رفته بود تو لیست کلاس ها و من وباباش غش کرده بودیم از خنده.

پسرم با دوستای قدیمش همکلاس شد و خیلی خوشحال بود وقتی اسم هاشون خونده میشه کلی کف و هورا میکشیدن خنده

مهزیار تو کلاس پنجم یک و آقای آخوند به همراه نریمان و سورنا و ...قرار گرفتند.

من و آقای پدر هم راهی محل های کارمون شدیم.

ظهر زودتر مرخصی گرفتم و رفتم خونه تا بنا به قولی که داده بودم ماکارانی درست کنم. بماند که برای بستری شدن داداشم تو بیمارستان کلی ناراحت شدم و گریه کردم و ماکارانی همراه با اشک پخته شد اما خوشمزه شده بود.چشمک

راستی اینم بگم پسرم که قرار بود به کسی نگه مامانش بارداره به چندتا از دوستاش گفته بود.تعجب

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم . . .

پسندها (6)

نظرات (14)

منا مامان الینا
6 مهر 93 11:13
سلام مهرنوش جونم اول مهر مهزیار گلم مبارک باشه انشالله شاهد اول مهر رفتن دانشگاهش باشیم ببوسش مرد کوچک ما رو
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون. انشاا...
شهرزاد مامان نگار
7 مهر 93 7:56
سلام عزيزم كلاس پنجمي شدن مهزيار جون مبارك . انشا.. بفرستينش دانشگاه راستي ني ني جديد هم مبارك.
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام شهرزاد جون. ممنون عزیزم. انشاا... ممنون خانمی
محبوبه مامان الینا
7 مهر 93 12:51
انشاله موفق و موید باشه مهزیار نازنینمون معلومه خیلی ذوق داره که نتونسته طاقت بیاره و به دوستاش این خبر خوش رو داده برادرتون چی شدن؟ انشاله که مشکل ِ جدی نباشه و بزودی خوب ِ خوب شن
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم . انشاا... آره خیلی ذوق داره عزیزم. بی طاقت شده حسابی. محبوبه جون داداشم خون تو پاش لخته شده.بستری شده بود بیمارستان. خدا رو شکر الان مرخص شده اما باید بره پیش جراح تا نضر بده. انشاا... که نیاز به جراحی نداشته باشه.
وحید mis
7 مهر 93 16:50
سلام ببخشید که من خیلی کم به شما سر میزنم خان ما چطوره انشاله که کنار خانواده خوب باشه انشااله دانشگاه رفتن آقا مهزیار روببینیم .مهزیار تیم شهرمون هم همش میبازه آبرومون رفت دعا کن نره دسته یک .بازم میام پیشت
مامان و مهزیار
پاسخ
به به سلام داداش گل و مهربون.مهزیار خوبه خدا رو شکر. انشاا... تیم فعلا در موردش حرف نمیزنیم فقط دعا میکنیم نره دسته یک. خوشحال میشیم بمون سر بزنید.
مامان و آیلین
7 مهر 93 21:58
سلام عزیزم انشااله دانشگاه رفتن و دکتر شدن مهزیار عزیزم از دور روی ماهش رو بوسم و قربون اون نی نی کوچولو برم
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام اعظم جون ممنون انشاا...مهزیارم دست بوس عمه است. نی نی هم عاشق عمه ی مهربونش
مامان امیرمحمد
8 مهر 93 7:34
مهرنوش جون امیدوارم با آقا مهزیار و بار شیشه ای که داری روزهای خوبی پیش روت باشه ... و البته امیدوارم مثل همیشه مهزیار جون تو درسهاش موفق باشه ... لباسش خیلی قشنگ ... برای بهبودی داداشتون هم دعا کردم انشاءالله بلا دور باشه ... خودتو ناراحت نکن ....
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . انشاا... آمین . ظاهرا که کلاس پنجم از چهارم خیلی بهتر و آسونتره. قربونت عزیزم . ممنون از دعاهای خوبت. انشاا...
مامان سپیده
8 مهر 93 9:23
سلام مهرنوش جون ... به سلامتی ایشالا امسال هم سال پرباری باشه برای مهزیار عزیز ایشالا هم نمرات خوبی بگیره هم داداش کوچولو به سلامتی بیاد تو بغلتون مهزیار حسابی مردی شده برا خودشا ماشالا بزنم به تخته
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم انشاا... خودش که قول داده بهتر از همیشه باشهالبته پسرم خوب درس میخونه ولی خوب این قول به من و داداشش. انشاا... عزیزم. ممنون از دعای خوبت.قربونت
❀مامان علی خوشتیپ❀
9 مهر 93 8:18
کلاس پنجمی خوشتیپمشروع سال تحصیلیت مبارکانشاالله که سالی پراز موفقیت با نمره ها و رتبه های عالی داشته باشی اوایل سال هم حسابی درس بخون چون دیگه از وسطاش یه سرگرمی جیگر و دوست داشتنی داری
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام سارا جونم . ممنون. انشاا... داره میخونه دوست نداره مامانش و داداشش درگیر درس و مدرسه اش بشن. اما برای بعدش هنوز قولی نداده
مامان ارش ایناز
12 مهر 93 12:20
سلام مهرنوش جون خوبی؟؟ کلاس پنجمی شدنت مبارک مهزیار جونم چه خوب که با دوستای قدیمی باهم تو یه کلاس هستن
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون خدا رو شکر خوبم. ممنون خانمی. خدا رو شکر با دوستای قدیمیش همکلاس شده.
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:24
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
مامان و مهزیار
پاسخ
عید شما هم مبارک.
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:24
ای جوووووووووووووووووووووونم مبارکت باشه عزیزم انشالله دانشگاه رفتنت
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاا...
بانو
14 مهر 93 17:05
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم مامان کیارش
19 مهر 93 21:48
به به نی نی جدید مبارکههههههههههه کلاس پنجمی شدن گل پسرمون هم مبارک
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام مریم جون . ممنون عزیزم . کلاس اولی شدن کیارش خاله هم مبارک.
مامان آرمان
20 مهر 93 10:58
موفق باشی و سال تحصیلی خوبی داشته باشی
مامان و مهزیار
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا... و همچنین آرمان گل.