مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

نوروز 94 اولین نوروز مهزیار در کنار سامیارہ(فروردین 94)

1394/1/16 0:14
680 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 94 را در حالی جشن گرفتیم که خانواده مون 4 نفره شده بود.

 

 

آغاز سفر نوروزی به سمت تهران 6 فروردین

 

اراک

پیست رالی پرند

پیست بین المللی رالی پرند

13بدر جنگل های شمال- استان مازندران

برگشتن از 13 بدر

برگشتن از تهران 15فروردین

16 فروردین 2 ماهگی سامیار

20 فروردین تولد فرگل عزیز

فرگل جون از دوست های وبلاگی اهوازی هستند.

من و علی دوست عزیزم معروف به علی خوشتیپ (اسم وبلاگش)

بازم تولد فرگل جون

ایستاده از سمت راست: روژان - ارسطو- فرگل بغل مامانش-آرمیتا-پریسا-محمد فرزام

من و علی هم که دیگه معروف هستیم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علی ربانی خانقاه
16 شهریور 94 13:43
با سلام من علی ربانی خانقاه از استارا هستم. عکس های خوبی را گذاشته بودید ولی وبلاگتون دیر به دیر بروز می شه. اگه میشه تلفنتون یا ادرستون را برام بگذارید اگه اومدم به خوزستان بهتون سر بزنم و مهزیار و سامیار خوشگل را از نزدیک ببنم. و اینم شماره من است : 09115019516 - 09015017754 - 09364130985 با تشکر علی ربانی خانقاه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام . ممنون آقای ربانی .مدیریت وبلاگ با من (مامان مهزیار و سامیار) فرصت زیادی برای نوشتن ندارم و دارم سعی میکنم بروز بشه. ممنون از توجه تون به ولاگ پسر ارشدم
علی ربانی خانقاه
18 شهریور 94 14:35
به وبلاگ ما هم سر بزنید با تشکر علی ربانی خانقاه
علی ربانی خانقاه
18 شهریور 94 14:37
وبلاگ مون تازه باز کردم و چیز زیادی نتونستم داخلش بزارم با تشکر علی زبانی خانقاه
مامان و مهزیار
پاسخ
سلام آقایزبانی خانقاه بله سر زدم و کتوجه شدک تازه وبلاگ نویسی شروع کردید با امید موفقیت