مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

جهت اطلاع شهردار اهواز

1391/8/1 10:32
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گل

در هفته گذشته ما امتحان زیاد داشتیم و حسابی مشغول درس خواندن بودیم اما امتحان دیکته من بازم چند کلمه جا افتادم اونم چه کلمه های مثل سری قبل (( وـ را ـ از و کتاب)) مامانم خیلی شاکی شد و می گفت من مطمئنم تو حواست به حشره و جانور بوده منم میگفتم نه نبوده نمی دونم چرا اینجوری شد و .... . دیروز مامانم زنگ زد به خانم معلمم و خانم گفت که مهزیار چند خط آخر دیکته همه ی حواسش به پشه اس بوده که وارد کلاس شده بود و با چشم هاش اونو دنبال میکرد برای همین این کلمات رو جا افتاده و من فهمیدم مامانم چقدر خوب می شناسه منو

امتحان ریاضی هم بد نبود ولی ۲ تا مسئله که دو قسمتی بود من فقط ۱ قسمت حل کرده بودم این که تنبلی نیست هست؟؟؟

امتحان بنویسم هم عالی بود ولی سوال ۵ برای مامان جالب بود و جوابی که من نوشته بودم برای همین عکسش رو میزارم شما هم نظر بدین حتما منتظرم ببینم بچه های اهواز موافق هستند یا نه؟

برگه امتحان بنویسیم

سوال 5 بنویسیم مهزیار و جواب آن

متن مهزیارجهت اطلاع شهردار محترم اهواز :

((به هشان دستور می دادم آکواریم بزرگ بسازندو این شهر را به یک شهر اروپایی تبدیل می کردم.))

مهزیار جانور شناس

زیر میکروسکوپ مورچه هست

مهزیار و میکروسکوپ

اینم دوتا عکس از مهزیار جانور شناس

راستی دوستان عزیز خطم چه طور؟ منتظرم نظرتون رو در مورد خطم بدونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)