مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

جشن روز معلم سال 1391

1391/2/31 9:22
568 بازدید
اشتراک گذاری

روز معلم در دبستان نوید صالحین کلاس دوم ۳

 

دوستان عزیز می دونم چند روز از روز معلم گذشته اما من تازه فرصت کردم عکس های روز جشن رو بزارم تا شما هم معلم های مهربان و زحمت کش کلاس ما رو ببینید.

این عکس من و خانم محبوبه قزلباش بهترین معلم کلاس دوم . واقعا خدا رو شکر میکنم که خانم قزلباش معلم من شده بود . خیلی دوستش دارم .

مهزیار و خانم قزلباش

مهزیار و معلم مهربانش

 این عکس هم من و آقای قاسمی معلم ورزش

مهزیار و آقای قاسمی

من و معلم قرآن خانم جرفی

مهزیار و خانم جرفی

 من و دوستانم به همراه خانم حاتمی

مهزیار و خانم حاتمی 

 من و امیر فربد در کنار آقای گلزار مدیر دبستان

مهزیار و آقای گلزار

 من و هم کلاسی هایم در کنار خانم جرفی/ خانم حاتمی/خانم حفیظی و خانم قزلباش

 من و معلم های مهربانم

 من / شایان/ امیرفربد

مهزیار-شایان-امیرفربد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان برديا
12 بهمن 92 9:27
كاش شاگرد من بودي پسر گلم
مامان و مهزیار
پاسخ
الهی کاش پسرم شاگرد شما بود.