مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

مهزیار روز اول مهرماه سال 1390

1391/2/31 9:24
246 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیرم الان که عکس های روز آخر مدرسه رو گذاشتم .منظورم همون جشن روز معلم است گفتم بهتر عکس های روز اول مهر هم بزارم  ببینم از نظر شما تغییری کردم یا نه ؟

این عکس سر صف کلاس دوم و من با گل منتظر دیدن معلم جدیدم بودم انگار یه ذره هم نگرانم .

مهزیار در صف کلاس دوم

 

این عکس هم آخر وقت همون روز . من به همراه خانم قزلباش عزیز

من و خانم قزلباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)