مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

یادگاری برای فرزندم

1391/6/11 10:13
201 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گل مامان مهربونم عکس من فرستاده بود برای مجله راه زندگی در قسمت یادگاری برای فرزندم البته مامانی انتظار داشته که همزمان با سالروز تولدم چاپ بشه که نشد و در شماره ی که  اول شهریور منشر شد چاپش کردند. البته مامانی اصلا نگفته بود که اینکار رو کرده و وقتی بابا رفت و مجله ها رو خرید و آورد داد به مامان، مامانی با عجله این مجله رو نگاه کرد و با خوشحالی به من و بابا گفت خوبه !!!!! که وای نمیدونید بابام چقدر احساساتی شد و از مامان تشکر کرد. منم خیلی خوشحال شدم خیلی زیاد. پیش خودم گفتم بد نیست شما هم ببینید .

(( مامان گلم ممنون که همیشه با کارهای که برام میکنی منو غافلگیر میکنی ))

عکس مهزیار در مجله راه زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)