مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

باز آمد بوی ماه مدرسه

1391/6/11 10:14
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همتون

بازم شهریور ماه شد و بوی پاییز و مدرسه داره میاد . باید بگم که من امسال تابستان البته تا آخر شهریور ماه 145 روز تعطیل بودم . ((دوستان شهرهای دیگه تعجب نکنید آخه به علت گرما مدارس ما زودتر تعطیل میشه خصوصا در دوران ابتدایی)) . اما من دیگه دارم خودم رو برای شروع یک سال تحصیلی جدید آماده میکنم . با مامان و بابایی رفتیم و یونیفرم مدرسه رو سفارش دادیم  که گفتن 20 شهریور آماده میشه اما  چون ما همون تاریخ داریم میریم تهران چون عروسی دایی عزیزم قرار زودتر تحویل بگیریم. اما رفتم پاساژ امام رضا کیف، کفش و همه ی لوازم تحریرم رو خریدم .وای که چقدر حال کردم چون همشون طرح انگری برد هستند و خیلی خیلی دوستشون دارم . عکس هاشو براتون میزارم ببینید .

 

مهزیار

مهزیار آماده رفتن برای خرید لوازم تحریر مدرسه

جامدادی مهزیار

جامدادی من

دفترها و دفتر یاداشت

دفترها و دفتر یاداشت های من

لوازم تحریر مهزیار

کفش.بازم دفتر.مدادرنگی.مداد. پاک کن و خودکارهای پاکن دار

کیف و همه لوازم تحریر من

من ولوازم مدرسه

مهزیار و همه ی لوازم تحریر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)