مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

یک شب خاطره انگیز

1391/6/15 10:16
152 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مامانی وقت آزاد پیدا کرد و با مامان امیر فربد هماهنگی کردن و روز یک شنبه12 شهریور ما رو بردن سینما فیلم پسر خاله و بچه ننه. البته علی هم بود و ما سه نفر وقتی بهم رسیدم یادمون رفت که هدفمون دیدن فیلم باورتون میشه؟  راستشو بخواید از فیلم هیچی نفهمیدیم چون باهم حرف میزدیم و وقتی مردم احساساتی می شدند و می خندیدند ما سرمون میاوردیم بالا ببینیم چه خبر شده ؟ در کل چیز زیادی از فیلم یادم نمونده .

از سنما که اومدیم بیرون توی مسیر خروج یک سگ خوشگل و ناز دیدم که از دیدن سگ بیشتر از فیلم لذت بردیم و اگه مامانی و مامان امیر فربد نبودن حتما یه راهی برای رسیدن به سگ پیدا میکردیم که نشد . بعد از دیدن فیلم هم با دوستانم رفتیم پارک و حسابی بازی کردیم.

من و دوستانم در سینما

من و امیر فربد

این همون مسیر خروج که گفتم اینجا  سگ خوشگل رو دیدیم

اینم عکس سگی که دیدیم البته کیفیت عکسش زیاد خوب نیست

من و دوستانم در پارک

من. امیر فربد و علی

مهزیار و علی

اینجا هم امیرفربد بنا به دلایلی قهر کرد و عکس نگرفت

مهزیار در کمد

همون شب مامان و بابا داشتن فیلم می دیدن منم خسته شدم و رفتم توی کمد رختخواب ها

مهزیار در کمد

بعد صداشون کردم و گفتم بیاید کارتون دارم اومدن تو اتاق و دیدن من در کمدم .

گفتم مامان ازم عکس بگیر بزار تو وبلاگم  مامانی هم گفت عکس میگیرم اما تو وبلاگت نمی زارم که من با همین شیوه که بالا می بینید خودمو لوس کردم و موافقتشو گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)