مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

بر می گردم با عکس های قشنگ

1391/6/19 10:18
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

ما عازم سفر هستیم . آماده آماده . مامان و بابا هم از فردا مرخصی هستند و من حسابی منتظرم .دلم خیلی برای باباجون و مامان جونم تنگ شده البته برای دایی ها و خاله ها و پسرخاله و دختر خاله ها هم تنگ شده اما برای مامان جون و باباجون بیشتر.

دیروز مامانی بعد از تماس ها و پیگیری های زیاد روپوش مدرسه ام گرفت .ولی فقط یک دست چون لباس های دبستان ما 20 شهریور به بعد آماده میشه و چون ما می خوایم بریم سفر مامان زودتر گرفتش که خیالش راحت باشه.

من با گزارش سفر و عکس های قشنگ و خبرهای روز اول مدرسه برمی گردم . تو این مدت که من نیستم مراقب خودتون باشید به وبلاگ من همچنان سر بزنید  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)