مهزیار عزیز مامهزیار عزیز ما، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
دونه سیب ما سامیاردونه سیب ما سامیار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
محفل عاشقانه ما محفل عاشقانه ما ، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 50 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
مامان مهرنوشمامان مهرنوش، تا این لحظه: 44 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

دنیای مهزیار مامان

تولد 11 سالگی

1394/5/1 1:04
738 بازدید
اشتراک گذاری

مهزیار مدتی بود دوست داشت یه تولد متفاوت داشته باشه . سال های قبل تولد خانوادگی به دوستانه تبدیل کرد و بعدش آرزو داشت تولدش با حضور یه خواهر یا برادر باشه که پارسال تولدش 4 نفره با نی نی تو شکم من جشن گرفت اما امسال خیلی دوست داشت تولد متفاوت تری  یه شهر دیگه و یا یه کشور دیگه باشه . از اونجا که آرزو بر جوان عیب نیست منم کلی به تولد توی ذهنش شاخ و برگ میدادم که اینجور یا اونجوری باشه. بعد یه روز که داشتیم تاریخ سفر مشخص میکردیم من پیش خودم گفتم چرا آرزوی پسرم براورده نکنم ( تصیم داشتیم جشن تولد اهواز بگیریم و بعد بریم سفر) به همسری گفتم و قرار شد من کارهای لازم انجام بدم و اگر پرواز خوب و هتل خوبی رو تونستم تو اون تاریخ هماهنگ کنم تولد مهزیار ترکیه باشیم و چون همه مون شهر استانبول و جاذبه های گردشگریش دوست داریم این شهر انتخاب شد ولی تاریخش مهم بود که خدا روشکر اونم همونجور بود که دوست داشتیم .روز و ساعت تولد مهزیار استانبول بودیم.

((سفرنامه رو توی پست بعدی بطور کامل مینویسم تا خاطراتش برای مهزیار ثبت بشه همراه با عکس های انتخابی))

عکس های جشن تولد مهزیار در استانبول

کیکم کوچولو بود ولی خوشمزهآرام

هدیه های تولدمهزیار

از طرف بابا و مامان و داداش سامیار جاکلیدی ماه تولدم با روکش طلاو 20 دلار

از طرف دایی عرفان 20 لیر

مامان جون و خاله معصومه هم قبل از پرواز هر کدوم لطف کردن و تراول 50 هزار تومانی دادند.

 

شام تولدم که خیلی مزه داد اسپاگتی

البته قرار انشاا... توی مهرماه برای مهزیار همراه همکلاسی هاش یه جشن تولد بگیریم .

 

پسندها (2)

نظرات (0)